FANDOM

Юля — одна з головних героїнь новели "Нескінченне Літо".

Основою для неї був маскот іміджборди IIchan.hkЮВАО-тян.

Зовнішність і характерРедагувати

Юля – неко-дівчина невеликого зросту, з котячими вушками і хвостиком. Справжнього імені не має, Юлею її назвав Семен. Намагається не взаємодіяти з населенням табору, однак, часом краде у них різні предмети і цукор.

ВзаєминиРедагувати

Вперше намагається поговорити з Семеном під час походу в шахти, і, на відміну від Сашка, головний герой від цього не сходить з розуму. Після цього починає періодично з ним спілкуватися. З іншими персонажами на контакт не виходить. Однак в екстрених випадках може вийти на прямий контакт з мешканцями табору.

Історія і кінцівкиРедагувати

Рут Юлі – останній в грі, що відкривається після досягнення всіх хороших кінцівок (в тому числі і кінцівки з Міку). Має два варіанти розвитку подій — кінцівка самої Юлі, в якій Семен прокидається разом з однією дівчиною з табору (по вибору) або з Юлею і "гаремна", в якій до Семена приходять справжні Аліса, Олена, Славя, Уляна і Міку, які кажуть, що не пам'ятають Юлю.

SlowpokeУвага: Текст в даному розділі відноситься до старої версії гри або сценарію

Стара історіяРедагувати

  1. Характер
    • Неко, яка втекла з секретної лабораторії Біотех-дзайбацу LHC Inc., і веде дике життя в лісах недалеко від табору. Не в міру цікава і пару раз попадається на очі головному герою і іншим персонажам, ночами пробираючись в табір. Може красти їжу, речі і з цікавістю спостерігати за людьми. Прийнявши рішення знайти її, головний герой отримує доступ до альтернативного розвитку подій, яке призводить до однієї з кінцівок з ЮВАО-тян. Історія її народження і втечі тісно пов'язана з історією Колайдер-сами і проектом НЕКО. Це скорочення розшифровується як "Нейтральна Етичність Клонування Органів" (рос. Нейтральная Этичность Клонирования Органов), він був заснований як реакція на численні протести противників використання людських ембріонів і клонів для вилучення стовбурових клітин і органів для трансплантації. Мета проекту – виведення нового виду гуманоїдних істот, що біологічно підходять для донорства, але юридично людиною не визнаються. З цією метою в LHC Inc. був розроблений метод змішування генома людини з геномом домашньої кішки. Керувала проектом дівчинка-вундеркінд К., яка, за неперевіреними чутками, сама могла послужити зразком генома при клонуванні першої неко. Головна і центральна властивість характеру ЮВАО — невгамовна цікавість. Вона обожнює спостерігати, стежити, розглядати речі і докопуватися до секретиків. Це поєднується з воістину котячою безпосередністю і безсоромністю. Вона може прив'язатися до тебе дуже сильно, але це буде далеко не так просто. Також вона має здатність відчувати і зцілювати душевні рани, просто перебуваючи поруч з людиною, яка цього потребує.
  2. Пріоритет
    • ЮВАО може піти на зближення з головним героєм, якщо йому стане дійсно погано – якщо він не буде успішний в залицянні ні за однією з дівчат в таборі.
  3. Поведінка
    • Любить ховатися, забиратися на високі місця (ніякої боязні висоти), веде переважно нічний спосіб життя, що дозволяє їй успішно ховатися від зайвих очей. Дні проводить, дрімаючи в порожніх комірках за естрадою на околиці табору. Відмінно чує, далеко бачить вночі і запросто знаходить їжу по запаху.
  4. Роль в сеттінгу
    • ЮВАО – причина багатьох таємничих явищ в першій половині гри. Зникнення речей і їжі — її рук справа. Якщо зібрати всі натяки воєдино, то до середини гри нам відкривається ціла альтернативна версія останніх днів в таборі.
  5. Відносини
    • На початку єдина людина, яка знає про існування ЮВАО — це Кола-сенсей (Віолетта). Всі прояви ЮВАО списуються на інших мешканців, а то і на нечисту силу (полтергейст?). Пізніше в цих подіях починає брати активну участь головний герой, і його завдання - спочатку домогтися довіри ЮВАО, а потім довести свої почуття до неї, щоб Кола-сенсей погодилася відпустити ЮВАО в Москву на 410 маршруті (це в цілому має відношення до містичного Семенгеліону).

МодиРедагувати